"Bir Devlet ki! Gümrük işlerini, vergilerini, ülkenin ve milletin ihtiyaçlarına göre düzenlemekten alı konulmuştur. Böyle bir devlete elbette bağımsız devlet denemez."

İnsan Kaynakları

TALAY GÜMRÜK MÜŞAVİRLİĞİ ANONİM ŞİRKETİ

İlan Güncelleme Tarihi: 7.08.2024 15:17:46
KATEGORİ: Müşteri Temsilcisi
BAŞVURU TELEFONU: 05335800250
BAŞVURU E-POSTA ADRESİ: yigit.yilmaz@talay.com
BAŞVURU ADRESİ: Barbaros Mah. Nidakule Güney, Kat:11 34746 Ataşehir - İstanbul

İŞİN TANIMI

Talay Gümrük Müşavirliği ve Global Lojistik Alanında hizmet veren firmamızın, İstanbul, Ataşehir ofisimizde görevlendirilmek üzere Müşteri Temsilcisi (Operasyon Uzmanı) aramaktayız. Ekibimizde yer alacak müşteri temsilcimiz, firmalarımızın Dış Ticaret süreçlerini yönetecek, müşteri ilişkilerini sürdürecek ve operasyonel tüm gereklilikleri müşavir eşliğinde sürdürecektir.

Görev ve Sorumluluklar:
• Portföyünde bulunan müşteriler ile arasındaki tüm iletişim, koordinasyon ve raporlama süreçlerini yürütmek.
• Sorumlusu olduğu müşterilerin dış ticaret işlemleri ile ilgili beyannameleri doğru ve eksiksiz olarak hazırlamak.
• Müşteriden gelen veya gelmesi gereken evrak ve dokümanların kontrolü ve takibini yapmak.
• Gümrük müşavirine bildirilmesi gereken konu ve dokümanlarla ilgili iletişim süreçlerini yürütmek.
• Antrepolar, nakliyeciler ve diğer tedarikçiler ile saha personeli arasında koordinasyonu ve bilgi akışını sağlamak.
• Gümrük işlemleri ile ilgili süreçler konusunda müşterileri bilgilendirmek.
• Tamamlanan işlemler ile ilgili evrak ve dokümanları Muhasebe Departmanına ve ilgili diğer departmanlara iletmek, bilgi vermek.
• Haftalık ve aylık periyotlarda müşteri ve bağlı olduğu yöneticilere rapor vermek.
• Müşteriden yansıyan şikayet, talep, bildirim ve diğer konularda firmamızı temsil etmek, gerekli aksiyonları almak ve bağlı olduğu yöneticiye bilgi vermek.
• İşin geliştirilmesine yönelik çalışmalar yapmak.

ARANAN NİTELİKLER

Aranan Nitelikler:
• Üniversitelerin Dış Ticaret veya İdari Bilimler bölümlerinden mezun,
• Gümrük Mevzuatına Hakim,
• Benzer pozisyonda minimum 5 yıl deneyimi olan,
• Müşteri ilişkileri süreci ve ilişki yönetimi becerisi olan,
• İletişim becerisi güçlü, temsil yeteneği gelişmiş,
• Ekip çalışmasına yatkın,
• MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen,
• EVRİM Yazılım programını iyi derecede kullanabilen
• Perakende, Gıda, Gıda ile Temas, Takviye edici Gıda ürün gruplarında deneyim sahibi olmak, adayların değerlendirme sürecinde önemli ölçüde katkı sağlayacaktır